Site Loader

Bardzo wiele osób, które zaczynają przygodę ze sportem, aby zwiększyć efekty eliminuje z diety całkowicie tłuszcze, nie zdając sobie sprawy z tego, iż robią wielki błąd. Nadmiar tłuszczu oczywiście nie jest wskazany, ale nie można go tez całkowicie wykluczyć z diety gdyż jest on nam niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu zwłaszcza przy zwiększonym wysiłku. Trzeba pamiętać o tym, iż bardzo wiele witamin, aby wchłonąć się do organizmu potrzebuje właśnie tłuszczy. Dieta bogata w tłuszcze pozwala na utrzymanie wysokiego poziomu testosteronu, który sukcesywnie spada wraz z wysiłkiem podczas ćwiczenia. Tłuszcze o-mega3 zmniejsza stany zapalne oraz pomaga regenerować komórki oraz zwiększą syntezę białek, co jest niezwykle istotne dla osób intensywnie ćwiczących. Odpowiednie ilości spożywania tłuszczy przez sportowców, są indywidualnie dobierane przez dietetyków w oparciu o rodzaj treningu, budowę ciała, genotyp, tolerancje pokarmową oraz styl życia. Tak, aby tłuszcz stał się sprzymierzeńcem sportowca do rzeźbienia ciała, a nie jego wrogiem.

Redaktor ringbulletin.pl

Wyszukiwarka publikacji

Znajdź artykuły po dacie publikacji

Kalendarz

październik 2022
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31