Site Loader

Każdy sportowiec powinien bardzo dbać o swój codzienny jadłospis. Dzięki odpowiedniej diecie treningi przynoszą znacznie lepsze efekty i pomagają szybko podnieść swoją siłę, szybkość, kondycję. W diecie sportowca jednym ze szczególnie ważnych i cennych produktów są orzechy. Wprawdzie orzechy mają sporo kalorii, jednak zawierają też zdrowe tłuszcze, mnóstwo białka oraz odrobinę węglowodanów. Ponadto orzechy stanowią cenne źródło błonnika, witamin z grupy B, magnezu i potasu oraz cynku. Dlatego też warto je uwzględnić w swojej diecie. Zwłaszcza dla wegetariańskich sportowców orzechy są bardzo ważne, gdyż stanowią jedno z nielicznych źródeł białka. Garść orzechów czy też sałatkę owocowo-orzechową można zjeść na przykład przed treningiem, gdyż dostarczą one niezbędnej energii. Po treningu pomogą natomiast uzupełnić utracone w trakcie wysiłku węglowodany i białko. Najlepiej jest jeść na przemian różne rodzaje orzechów, raz włoskie, kiedy indziej laskowe, brazylijskie bądź też migdały. Każdy rodzaj orzechów zawiera bowiem nieco inny zestaw minerałów i innych cennych substancji.

Redaktor ringbulletin.pl

Wyszukiwarka publikacji

Znajdź artykuły po dacie publikacji

Kalendarz

październik 2022
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31