Site Loader

Każdy, kto decyduje się uprawiać sport powinien pamiętać o tym, jak ważne jest uzupełnianie traconych w czasie treningu płynów. Ich niedobór można uzupełniać, sięgając po różnego rodzaju napoje. Poznajmy je nieco bliżej.
Co mamy do wyboru?
Każdy sportowiec może zdecydować się na uzupełnianie płynów w organizmie:
wodą;
napojami izotonicznymi;
napojami hipotonicznymi;
napojami hipertonicznymi.
Woda
Jest oczywiście najłatwiej dostępna. Na jej korzyść przemawia również fakt, że jest tania i pozbawiona kalorii. Nie posiada jednak szeregu substancji odżywczych, które zawarte są w napojach przygotowanych z myślą o sportowcach.
Napoje hipotoniczne
Nie tylko nawodnią organizm, ale również dostarczą nieco energii do ćwiczeń. Zawierają bowiem węglowodany. Trzeba jednak pamiętać, że ich ilość jest zbyt mała, aby zapewnić energię na trwający przez długi czas trening siłowy. Warto sięgać po nie, jeśli zamierzamy ćwiczyć nie dłużej niż godzinę.

Redaktor ringbulletin.pl

Wyszukiwarka publikacji

Znajdź artykuły po dacie publikacji

Kalendarz

październik 2022
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31