Site Loader

Każdy sportowiec powinien uwzględnić w swojej diecie nie tylko białko i węglowodany, ale także tłuszcze. Oczywiście, ilość tłuszczu nie może być jednak nadmierna, co prowadziłoby do nadmiernego przybrania na wadze, ogólnej ociężałości i spadku kondycji, nie mówiąc już o atrakcyjności. Najlepiej unikać tłuszczu zwierzęcego, a najlepiej całkowicie go wyeliminować z diety, jako niezdrowy, wysoko kaloryczny i bogaty w cholesterol. Wyjątek stanowi tłuszcz rybi, który okazuje się bardzo zdrowy. Zamiast każdego innego tłuszczu zwierzęcego, lepiej jest spożywać tłuszcz roślinny. Tak robią nie tylko wegetarianie, ale też wielu ludzi, którzy po prostu pragną podnieść swoją sprawność i zdrowie. Źródłem zdrowego, roślinnego tłuszczu są oliwki, awokado, pestki dyni i słonecznika, ziarna sezamu, orzechy. Tłuszcz roślinny pomaga wchłaniać się witaminom do naszego organizmu, wpływa korzystnie na włosy i skórę, a także na kości i ścięgna, zapobiega kondycjom i urazom stawów. Jak zatem widać, sportowcy mają za co go cenić.

Redaktor ringbulletin.pl

Wyszukiwarka publikacji

Znajdź artykuły po dacie publikacji

Kalendarz

październik 2022
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31