Site Loader

Częstym problemem osób trenujących jest spadek motywacji po przerwie w ćwiczeniach. Przykładem może być wyjazd na lato, odpuszczenie sobie codziennych treningów, spadek formy, rezygnacja z diety. Po takiej przerwie trudno znów przyzwyczaić organizm do wysiłku. Niestety – szybciej przyzwyczajamy się do złego. A złem jest dla naszych mięśni bierność. Jak pomóc sobie odzyskać dawny wigor? Zacząć należy od diety. To dzięki niej możemy odzyskać siły i znów wrócić do formy. Jest wiele pokarmów, które pozwolą nam zyskać energię, którą będziemy mieli ochotę wykorzystać. Po drugie, podejdźmy do sprawy spokojnie. Nie musimy rzucać się na głęboką wodę. Wystarczy, że zaczniemy od prostych ćwiczeń. Wystarczy, że w ogóle zaczniemy wracać do jakiejkolwiek aktywności fizycznej. Na początek takiej, którą zawsze lubiliśmy najbardziej. Z czasem przypomnimy swojemu ciału, ile radości czerpaliśmy z regularnych treningów. Najważniejsze, aby zacząć i myśleć pozytywnie. Reszta na pewno się uda. Musimy w to tylko uwierzyć.

Redaktor ringbulletin.pl

Wyszukiwarka publikacji

Znajdź artykuły po dacie publikacji

Kalendarz

październik 2022
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31